0822122005 Profilový válec PRA AVENTICS
Kód: 71512Související produkty
Detailní popis produktu
Princip působení | |
Tlumení | |
Magnetický píst | |
Průměr pístu | |
Závit pístní tyče | |
Normalizace | |
Zdvih | |
Materiál těsnění | |
Stěrač | |
Přípoj stlačeného vzduchu | |
Typ přípoje stlačeného vzduchu |
Ø pístu | 50 mm | ||
---|---|---|---|
Síla na píst zasunutí | 1035 N | ||
Síla na píst vysunutí | 1235 N | ||
Tlumicí délka | 17 mm | ||
Tlumicí energie | 15 J |
Normy | ISO 15552 |
Certifikáty | Volitelně v ATEX |
Přípoj stlačeného vzduchu | Vnitřní závit |
Provozní tlak min/max | 1,5 ... 10 bar |
Teplota okolí min./max. | -20 ... 80 °C |
Teplota média min./max. | -20 ... 80 °C |
Médium | Stlačený vzduch |
Max. velikost částic | 50 µm |
Obsah oleje stlačeného vzduchu | 0 ... 5 mg/m³ |
Tlak ke stanovení sil na píst | 6.3 bar |
Tlakový rosný bod musí ležet nejméně 15 °C pod teplotou okolí a média a smí činit max. 3 °C . Obsah oleje stlačeného vzduchu musí zůstat po celou životnost konstantní. Používejte výhradně oleje schválené firmou AVENTICS. |
Materiál |
---|
Válcová trubka | Hliník, eloxovaný |
Pístní tyč | Nerezavějící ocel |
Čelní kryt | Hliníkový tlakový odlitek |
Krajní víko | Hliníkový tlakový odlitek |
Těsnění | Polyuretan |
Matice pro pístní tyč | Ocel, pozinkovaný |
Stěrač | Polyuretan |
DIAGRAM TLUMENÍ
m = tlumicí hmota [kg]
ROZMĚRY
S = zdvih
Ø pístu | A -2 | AF+1 | ØB d11 | ØBA d11 | BG min. | E | EE | G | H | KF | KK | KV | KW | ØMM f8 | PL | L2 | L3 ±0,5 | L8 | RT | SW | TG | VA -1 | VD | WH | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
50 mm | 32 | 17 | 40 | 40 | 16 | 65 | G 1/4 | 31 | 65 | M10 | M16x1,5 | 24 | 8 | 20 | 19 | 25 | 4.5 | 106±0,7 | M8 | 17 | 46,5±0,6 | 4 | 5 | 37±1,4 |
Doplňkové parametry
Kategorie: | Pneumatika AVENTICS |
---|---|
Serie: | PRA |
Princip působení: | Dvojčinný |
Průměr pístu: | 50 mm |
Zdvih: | 125 mm |
Normalizace: | ISO 15552 |
Přípoje: | G 1/4 |
Magnetický píst: | ano |
Průměr pístní tyče: | 20 mm |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář